۲۷ مرداد ۱۳۹۳، ۱۳:۳۹

از سوی انتشارات زعفران؛

کتاب «چطوری ستاره بگیریم؟» منتشر شد

کتاب «چطوری ستاره بگیریم؟» منتشر شد

«چطوری ستاره بگیریم؟» کتابی از اولیور جفرز، نویسنده اهل بلفاست که جایزه«بوک تراست» را از آن خود کرده و ماجرای پسر خردسالی است که دلش می‌خواهد به آسمان برود و ستاره‌ای را به زمین بیاورد.

به گزارش خبرنگار مهر، «چطوری ستاره بگیریم؟» کتابی از اولیور جفرز است که در استرالیا به دنیا آمده؛ اسباب‌بازی‌های پلاستیکی را بسیار دوست داشته و خرس قطبی، حیوان مورد علاقه‌اش بوده است. هرچند هرگز خرس قطبی را از نزدیک ندیده. او ارتباطات بصری خوانده و داستان‌هایش را خود تصویرگری می‌کند.

«چطوری ستاره بگیریم؟» ماجرای پسرکی است که ستاره‌ها را خیلی دوست دارد و هرشب، از پنجره اتاقش به ستاره‌ها خیره می‌شود. آرزوی پسر کوچولوی داستان ما این است که کاش یکی از ستاره‌ها، مال خود خود او باشد.

او پیش خودش فکر می‌کند اگر با ستاره‌ای دوست شود، می‌توانند با هم قایم باشک بازی کنند و به گردش و پیاده‌روی بروند. پس تصمیم می‌گیرد که یک ستاره بگیرد و...

«چطوری ستاره بگیریم؟»، برنده جایزه«بوک تراست» شده؛ جایزه‌ای که به بهترین کتاب‌های خردسال داده می‌شود. این داستان را نسرین وکیلی با زبانی ساده و کودکانه به فارسی برگردانده است. تصاویر کتاب برای بچه‌ها جذاب و دلنشین است. تصاویری که هماهنگ با متن و کامل‌کننده آن هستند.

اگر می‌خواهید با پسرک داستان همراه شوید و با ستاره‌ای دوستی کنید، داستان«چطوری ستاره بگیریم؟» را بخوانید. این کتاب که یکی  از داستان‌های مجموعه سه جلدی«دنیای شیرین پسرک» است را انتشارات زعفران در 2500 نسخه و به قیمت 7500 تومان برای گروه سنی الف و ب منتشر کرده است. 

 

کد خبر 2352334

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha